27/04/2024

تشدید جنایات جنگی آمریکا و ادامه نسل‌کشی اسرائیل متعاقب حکم دادگاه لاهه

: مارگارت کیمبرلی، برگردان: آمادور نویدی MARGARAt KIMBERLEY: US RAMPS UP WAR CRIMES AFTER ICJ RULES AGAINST ISRAEL

بیش از ۴ ماه و نیم ازجنگ و  جنایت‌‌ها و نسل‌کشی فلسطینی‌ها توسط صهیونیست‌های اسرائیلی و امپریالیست‌های آمریکایی و حامیان غرب وحشی وحشی آن در نوار غزه می‌گذرد. تاکنون، امپریالیسم آمریکا، ۳ بار قطع‌نامه های آنش‌بس سازمان ملل را وتو کرده است- درست مانند ده ها قطعنامه‌ای‌که در گذشته، اسرائیل صهیونیست را محکوم کرده، اما به‌لطف عمو سام هیچ وقعی نه‌نهاده و نمی‌گذارد! شرمشان باد!

بنظر شما بر روی این جنگ وحشیانه اسرائیل و غرب مدعی حقوق بشر و دمکراسی، چه نامی بجز قتل‌عام برنامه‌ریی شده، پاک‌سازی قومی و نسل‌کشی می‌توان گذاشت؟!

یک‌بار دیگر مردم جهان شاهد جنایت‌های استعمارگران علیه خلق فلسطین هستند، خلقی که برای دفاع از خود و برای رهایی از یوغ و زنجیرهایشان در برابر این پروژه استعماری و صهیونیستی- امپریالیستی بپاخاسته، قد علم کرده‌ و تا آخرین نفس مبارزه و مقاومت می‌کنند، اما از از پای نمی‌نشیند.

بی‌شک، در آینده نه‌چندان دور، روسیاهی زغال به جنایت‌کاران و حامیان ریزودرشت خارجی و ایرانی می‌ماند، که در ۴ ماه و نیم گذشته در همین سیدنی- استرالیا، حتی یک‌بار همبستگی‌اشان را با خلق مظلوم، اما مقاوم فلسطین ابراز نکرده اند- آن‌وقت ادعای حامی حقوق بشری دارند، خودشان‌را دمکرات، سوسیالیست دمکرات، حامی کارگران و زحمت‌کشان، طرف‌دار حق استقلال، حق خودمتاری و حق تعیین سرنوشت ملت‌ها حتی تا سر حد جدایی!؟ می‌دانند، چپ، سوسیالیست، کمونیست و انترناسیونالیست می‌نامند! شرمتان باد! این نوع باصطلاح انسان‌ها- گرگ‌هایی در پوست میش هستند، همان فاحشه‌های سیاسی که در مقاله قبل به آن پرداخته شد.

جهت اطلاع: لینکهای ۳ ترجمه در ارتباط با خلق قهرمان فلسطین و پروژه، نقش و کارزار صهیونیستی- امپریالیستی

این‌بارهم در همبستگی با خلق قهرمان فلسطین، مقاله دیکری تحت عنوان:

ترجمه شده و تقدیم خوانندگان می‌شود.

باشد که این ترجمه مفید واقع گردد و تلنگری باشد بر وجدان‌های خفته، اما حامی بشریت!

چنان‌چه این ترجمه را مفید ارزیابی می‌کنید، لطفا در پخش و نشر أن کوشا باشیم!

با احترام،

آمادور نویدی

۲۴ فوریه ۲۰۲۴

***

لینک انگلیسی:

US RAMPS UP WAR CRIMES AFTER ICJ RULES AGAINST ISRAEL